ReviewsWidget_ReviewsAboutUs
Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka
Ilość
Razem
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.
Razem za produkty (z VAT)
Razem za dostawę (z VAT) Do ustalenia
Razem (bez VAT)
VAT 0,00 zł
Razem (z VAT)

Domów jeszcze za 200,00 zł

a dostawa będzie DARMOWA.

Super! Dostawa jest DARMOWA.

0,00 zł / 200,00 zł
Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka

Naszym celem jest dostarczanie na rynek wyłącznie produktów o wysokiej jakości i w pełni funkcjonalnych. Jeśli jednak zdarzy się, że Otrzymasz uszkodzony produkt lub produkt przestanie działać w okresie gwarancyjnym, zorganizujemy szybką naprawę, wymianę towaru lub zwrot pieniędzy.

Tutaj Znajdziesz wszelkie informacje, jak prawidłowo postępować w przypadku reklamacji lub zwrotów towarów zakupionych w naszym e-sklepie. Postępowanie zgodnie z poniższą procedurą przyspieszy cały proces oceny i rozpatrzenia Twojej reklamacji.

  1. Pobierz  Protokół reklamacyjny .
  2. Wypełnij wszystkie dane, nie zapomnij dodać numeru konta na wypadek, gdy reklamacja zostanie załatwiona poprzez zwrot ceny zakupu.
  3. Wpisz numer produktu, numer dokumentu sprzedaży i datę zakupu oraz dokładny opis powodu reklamacji.
  4. Reklamowany towar i wszystkie jego elementy Zapakuj w oryginalne opakowanie lub w inne opakowanie spełniające wymagania dotyczące transportu towarów delikatnych.
  5. Do reklamowanego towaru dołącz wypełniony i podpisany Protokół reklamacyjny oraz kopię dowodu zakupu.
  6. Właściwie zapakowany towar wraz z dokumentami wyślij na adres:
    Packeta.pl
    ID: 92212263
    Globo Eshop PL
    Panattoni Park Bielsko-Biała
    ul. Księdza Józefa Londzina 106
    43-382 Bielsko-Biała

Prosimy nie wysyłać towaru za pobraniem! Tak dostarczony towar nie zostanie przyjęty i zostanie on zwrócony do nadawcy.

Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż 30 dni od daty złożenia reklamacji. O rozpatrzeniu reklamacji Zostaniesz również poinformowany drogą mailową na adres wskazany w protokole reklamacyjnym.

Wszystkie warunki gwarancji i warunki reklamacji określone są w  Warunkach Handlowych .