Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka
Ilość
Razem
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.
Razem za produkty (z VAT)
Razem za dostawę (z VAT) Do ustalenia
Razem (bez VAT)
VAT 0,00 zł
Razem (z VAT)

Domów jeszcze za 200,00 zł

a dostawa będzie DARMOWA.

Super! Dostawa jest DARMOWA.

0,00 zł / 200,00 zł
Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka

Regularnie aktualizujemy informacje o naszych produktach, rozwijamy kategorie i filtry wyszukiwania. Poprawiamy jakość zdjęć i ich ilość, aby klient przy podejmowaniu decyzji o zakupie miał jak najwięcej jakościowych i istotnych informacji. Mimo naszych starań może się zdarzyć, że po dostarczeniu towaru klient nie będzie w pełni zadowolony ze swojego wyboru.

Zgodnie z przepisami prawa kupującemu będącemu konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Warunkiem odstąpienia od umowy jest wypełnienie i przesłanie Formularza odstąpienia od umowy.

Jak wówczas postępować?

  1. Pobierz  Formularz odstąpienia od umowy .
  2. Wypełnij wszystkie dane, w tym numer konta, na które mają zostać zwrócone pieniądze.
  3. Nie zapomnij podać numeru zamówienia, numeru dokumentu sprzedaży oraz daty zamówienia towaru.
  4. Wyślij formularz e-mailem na adres: eshop-pl@globo-lighting.sk
    Następnie wydrukuj formularz i dołącz go jako pismo przewodnie do zwracanego towaru.
  5. Towar starannie Zapakuj  wraz z formularzem, zabezpiecz go przed uszkodzeniem mając na uwadze, że jest to towar delikatny.
  6. W ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Odeślij towar na nasz adres:
    GLOBO EASTERN EUROPE, s.r.o
    Priemyselný park Géňa 5498
    934 01 Levice
    Slovakia

Koszt odesłania towaru ponosi konsument.

Prosimy nie wysyłać towaru za pobraniem! Tak dostarczony towar nie zostanie przyjęty i zostanie on zwrócony do nadawcy.

Pieniądze za odesłany towar zostaną zwrócone kupującemu konsumentowi w terminie 14 dni od dnia doręczenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Jeżeli zamówienie zostało opłacone kartą, pieniądze zostaną zwrócone na konto, z którego została dokonana płatność kartą.  W przypadku płatności za pobraniem należność zostanie zwrócona na konto klienta podane w protokole odstąpienia od umowy. Sprzedawca nie musi zwracać pieniędzy, zanim towar nie zostanie mu dostarczony lub w przypadku gdy Konsument nie udowodni, że towar został wysłany.